Geoblog.pl    MIL    Podróże    Ameryka Srodkowa 2007-2008    Nurkowanie

Honduras
Honduras, Utila

06.01.2008
Z poznanymi wieczorem Gwatemalczykiem i Szwedem dotarlismy na Utile. Wyspa powitala nas oczywiscie deszczem. Czy to sie juz nie skonczy?! Jest naprawde cieplo ale my chcemy lazurowego nieba. Z portu prawie sila zostalismy zaciagnieci do hotelu przez ludzi z centrum nurkowego. Wszyscy gadaja po angielsku i w wiekszosci to biale twarze. Ceny nurkowan na calej wyspie sa identyczne. Jutro razem z towarzyszami przeprowadzamy sie do innego miejsca bo hotel jest tani ale tylko pierwsza noc. Dzis porzadzilismy w barach do pozna w nocy.

07.01.2008
No i znowu deszcz. Wczoraj chlopaki wrocily pozno my odpadlismy nieco wczesniej, dzis napewno nici z nurkowania. Pogoda na szczescie sie poprawila wiec zacieramy rece. Zalatwiamy formalnosci w jedmym z cetrow i idziemy na plaze. Tego nam bylo trzeba. Woda jest ciepla a piasek bielutki. Iscie karaibskie widoki. Tak mija nam caly dzien a jutro witaj nam podwodny swiecie.

08.01.2008-14.01.2008
Pozegnalismy niestety naszych towarzyszy-im wakacje sie juz skonczyly :( nam czas uplywa baaardzo spokojnie. Jak mamy ochote to nurkujemy (wykupilismy pakiet i mozemy go wykorzystac w dowolnym czasie), popijamy pyszny bialy rum na plazy albo po prostu byczymy sie i plawimy w blogim ¨nicnierobstwie¨. generalnie nuuuuda, he he he. Po za tym poniewaz nasz hotel posiada kuchnie, swieza rybka czesto gosci u nas na stole. To na pewno nie wplynie dobrze na nasze figury ale za to doskonale na samopoczucie! Co do podwodnego swiata to udalo nam sie zobaczyc przeogromniasta plaszczke z wielkim szpikulcem, mureny, koniki morskie, kolorowe rybki, ryby i rybole(to te najwieksze). Niestety numero uno wyspy- szanowny pan rekin piaskowy nie byl laskaw sie pokazac. Musielibysmy poczekac do lata tzn do marca zeby szanse byly wieksze.Poza tym uganialismy sie lodzia za dzikimi delfinami-to byla frajda! Bardzo podobalo nam sie nurkowanie w grotkach i kanionach-chyba glownie dlatego ze krajobraz czesto sie zmienia i ciagle pojawia sie cos nowego a nie sama scianka. Troche szkoda ze widocznosc z racji pory roku nie jest najlepsza, bo ok. 15m. Natomiast woda... hmmmm. Nurkowalismy w pianeczkach 3 tropic. Ja mialam na sobie 2 sztuki... Reasumujac: cieplo ale bez przesady.